Norsk...

SKJUT HONOM! Fram med älgstudsare och granatgevär! :E
 
w00t Dawdler e svensk :D

det var ikke dumt... når kommer den Space Ship modden din til BF?
 
Originally posted by Tha_Slaya
w00t Dawdler e svensk :D

det var ikke dumt... når kommer den Space Ship modden din til BF?
Den avbröts. Därför att 0g kontroller är fullständigt omöjliga att kontrollera som jag vill. Desutom så ville inte spelar modellen skalas ner utan och krascha (en Star Destroyer var ju like stor some halva slagskeppet), och mitt försök att göra osynligt vatten (köra rymdskepp som båtar) misslyckades också... Så jag hade inget sätt att göra den, skräpiga BF... Dessutom så har jag avinstallerat BF, min hårddisk har inte plats.
 
Originally posted by dawdler
Den avbröts. Därför att 0g kontroller är fullständigt omöjliga att kontrollera som jag vill. Desutom så ville inte spelar modellen skalas ner utan och krascha (en Star Destroyer var ju like stor some halva slagskeppet), och mitt försök att göra osynligt vatten (köra rymdskepp som båtar) misslyckades också... Så jag hade inget sätt att göra den, skräpiga BF... Dessutom så har jag avinstallerat BF, min hårddisk har inte plats.

Det var ike bra :(, hva med EoD da?
 
Originally posted by Tha_Slaya
Det var ike bra :(, hva med EoD da?
Hoppa av. Jag hatade BF is slutet... Fullständigt hatade BF. Noll intresse. Jag har många ideer, inga kunde göras. Men nu är jag ledare för Dark Waters modden till HL2 istället, kan göra MYCKET coolare saker :)
 
Enda en god grunn til å opgradere maskinen min og kjøpe HL2:cheers: :cheese:
 
"Och vi är högre population! HAHA! "

Det man förlorar i intelligens tjänar man i mängd som jag brukar säga :p
 
Damnit, I can only speak english, 1337, pig-latin and engrish, what good am I...
 
Originally posted by Calgar
"Och vi är högre population! HAHA! "

Det man förlorar i intelligens tjänar man i mängd som jag brukar säga :p


Hahaha! Ja, ser man på USA så stämmer det ju riktigt bra. :rolleyes:
 
Back
Top