Please help , trying to find this font

Silent_night

Newbie
Reaction score
0
font1ha.jpg

Im trying to find this font , supposedbly its called "standard" i couldnt find it on www.dafont.com . if you know where i can find it please let me know , or if you have it i would really appreciate it if you can send it to me.

thanks

Parte esterna della scuola inoltre effettuo un lifestyle extracurricular sano dove fornisco le abilita Esso-relative di base che addestro alla gente nella mia Comunita. Questo interesse specifico ha presentato come I trouvata che e chiesto di aiutare altri con le edizioni computer-related dall'anno nove in avanti (essendo abbastanza competente con ESSO applicaziani io stesso). Di conseguenza, ho cominciato fornire le abilita del calcolatore di normale-lingua che addestro per principalmente gli amici della famiglia. Ho trouato che la mia partecipazione a aiutare eltre con di base ESSO abilita inoltre ha contribuito a migliorare la mia conoscenza fuori del sogetto.

EDIT: looks like the letter spacing is a little bit bigger on your example, but that can be changed in any decent word processor.

It doesn't look like trebuchet. The "t" on his example is like a christian cross. Comic Sans has the cross "t" on a smaller point, but I don't think that's it.

Back